רוצה להיעזר בשירותי דיאטה אונליין, אך ברצוני לוודא
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, הרעיון של דיאטה אונליין נשמע לי מאוד מתאים לי, כי רובו ככולו של היום שלי הוא ליד מחשב. השאלה שלי היא כזו, כל חיי שמתי לב שקשה לי בעיקר להקפיד בדיאטה על כך שיהיו לי את כל המוצרים והמצרכים הדרושים סביבי, אני שוכחת לקחת עימי ירקות, פירות, גבינות, ואז מוצאת את עצמי רעבה מאוד ואוכלת מה שנמצא לידי. אני עושה דיאטות מגיל צעיר מאוד, אבל תמיד באותו הסולם, בין 64 קילו (הכי רזה שלי)לבין 75 קילו (הכי שמן שלי). הגובה שלי הוא 1.70. אני בת 28. יש לציין שאני מתעמלת גם מגיל מאוד צעיר ולהערכתי יש לי מסת שריר בגוף לא מבוטלת, מה שגם משפיע על המשקל, כי ב-64 קילו אני נראית כאילו 58 קילו בכל מקרה, אני רוצה לדעת איזה שירות אוכל לקבל בדיאטה אונליין ובעיקר האם אוכל לקבל תזכורות ותמיכה באיזה פורום כמו מסנג'ר או כדומה שיכול לייעץ לי בזמן אמת מה כדאי לאכול אם אתקע בלי אוכל מוכן מראש ואצטרך לבחור בין האפשרויות שעומדות בפני במסעדות המקומיות... זה בעיקר מה שאני צריכה, עצה כשהזמן קשה ולוחץ (כי זה רוב הזמן), כי כשיש לי זמן אז מן הסתם אני יודעת להכין לעצמי סלטים וכו'. הבעיה העיקרית היא ה-12 שעות שאני מחוץ לבית.... אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי מספיק בשביל להעביר את השאלה :) אודה מאוד לתשובה
שלום נועה השירות כולל קבלת תפריט אישי שבועי המתחלף אחת לשבועיים, מערכת תזכורות הניתנים לסלולרי (לדוגמא תזכורת להישקל או לאכול ארוחה מסויימת...) ופורום אישי בו את יכולה לשאול, להתייעץ ולקבל כל מידע... במידה ועולות שאלות נוספות את מוזמנת לייצור עימי קשר דרך המרפאה בטלפון 036764880 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי