גם מותר ל...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לא רק מבוגרים צריכים דיאטה גם ילדים צריכים בגלל שהם שמנים מהמותר אז תיתנו גם לילדים
שלום בהחלט מותר אך זה דורש הכוונה וייעוץ אישי לאור העובדהשהתזונת ילדים מאוד חשובה להתפתחות ולגדילה ודיאטה לא מתאימה עלולה לפגוע בפוטנציאל הגדילה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי