לימון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/09/2009 | 21:04 | מאת: נאוה
חברה המליצה להרזיה לשתות כל יום מס' כוסות של מים חמים עם לימון , האם הלימון אכן גורם לשריפת שומנים או ההפך גורם להצירת ידיה במשקל
06/09/2009 | 21:59 | מאת: עדי מילר
שלום נאוה לצערי, לא קיים אף מזון המסייע בהמסת שומנים. שתיית מים חמים עם מספר טיפות של לימון דווקא מסייעת במתן יציאות אך כפי שציינתי לא להרזייה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי