השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/09/2009 | 09:18 | מאת: רוני
שלום עדי,אני בת 10 וסובלת מהשמנת יתר קלה אני שוקלת 48קילו אני לא כול גבוה לדעתי אני מלאה בגלל שתמיד אני מרגישה צורך לאכול מהכולאני רוצה להיות רזה מה לעשות?????? מחכה לתגובה רוני נ.ב איזה יפה את
06/09/2009 | 10:05 | מאת: עדי מילר
שלום רוני ראשית תודה על המחמאה. עקב גילך הצעיר אשר מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים.אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. מעבר לכך אני ממליצה לגשת לרופא המשפחה / אחות טיפת חלב / דיאטנית קלינית המתמחה בתזונת ילדים בכדי לבדוק האם אכן מדובר בהשמנה קלה כפי שאת מציינת או שמשקלך תקין, זאת ניתן לדעת ע"י הצבת משקלך בעקומות גדילה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי