תוצאות בדיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שמי ליאורה בת35 1.62 אניבדיאטה מזה חודשייםוחצי ולא מצליחה לרדת בצורה שתגרום לי מוטיבציה וסיפוק התזונה שלי כוללת ארוחת בוקר-פרוסהעםכףגבינה, צהריים כוסאורז+מנתדג/בשר וירקות מבושלים בינייםפרי ערב-2 פרוסותלחם עם פסטרמהוירקות ולילה-קרטיב דיאט ברצונילדעת מה הסיבה לכך שאין תוצאות והאם אלרגיה למזון שאיני יודעת מה מקורו ותפיחות בבטןכתוצאה מכך מהוות אי ירידה במשקל אשמח להתייחסותך לתפריט ולשאלה בסוף בברכה ותודה מראש ליאורה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליאורה צייני בבקשה את משקלך וקצב הירידה שלך עד כה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
משקלי 61 קצב ירידה 3 ק"ג ב-3 חודשים, בעבר ירדתי בצורה מהירה יותר אין לי בעיית בלוטת תריס או בעייה בריאותית אחרת ואני מתאמנת במכון כושר לאחר בדיקות מסתבר כי ירדתי במשקל השרירים ולא בשומנים מה יכולה להיות הסיבה?