המשך-
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/09/2009 | 16:14 | מאת: חוזרת ללמוד,
השאלה שלי היתה עם באמת יש כאן הוצאה אנרגטית גדולה יותראו לא? וכמה קלוריותכדי לי להוסיף כל יום? בהתחשב בעובדה שאני לא עושה הרבה בבצפר, רק יושבת כתלמידה בלי לזוז הרבה 5-7 שעות.. הרי גם בבית ישבתי אז לא יודעת עם יש הבדל. תודה
06/09/2009 | 09:55 | מאת: עדי מילר
שלום כפי שציינת הכל תלוי האם את אכן יותר פעילה עקב החזרה לביה"ס (שיעורי ספורט, הליכה ממושכת לביה"ס וכו') במידה ואין באמת שינוי משמעותי אין צורך להוסיף אוכל. יחד עם זאת כן מומלץ לפזר יותר בקפידה את הארוחות במשך יום הלימודים כדי לשמור על רמת ריכוז גבוהה, המלצתי לאכול כל 3 שעות- סנדביץ, פרי, טחיף אנרגיה וכו'... שנת לימודים מוצלחת עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
06/09/2009 | 09:56 | מאת: עדי מילר