לאכול לחם ולרזות- אפשרי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/09/2009 | 18:33 | מאת: יוסף
שלום, מעולם לא עשית דיאטה ואני מרגיש שעכשיו זה הזמן. חילוף החומרים שלי כבר לא כמו פעם ואני עולה בהדרגה במשקל ( 1.72 שוקל קרוב ל90). קשה לי לוותר על תחושת השובע ובטח שלא להשתעבד לדיאטות קיצוניות, לכן שמחתי לראות שיש דיאטה שמתבססת על לחם (דיאטת הלחם של אולגה רז).האם אתה מאמין שדיאטה כזו יכולה להצליח? הגעתי דרך המלצה של חבר שטען שהצליח אך רציתי לשאול מומחה בתחום.
03/09/2009 | 10:35 | מאת: עדי מילר
שלום יוסף אין צורך לוותר על תחושת הרעב או להשתעבד לדיאטות קיצוניות בכדי לרדת במשקל, ניתן לעשות זאת גם באמצעות דיאטה מאוזנת. דיאטת הלחם היא בהחלט דיאטה מאוזנת שניתן לרדת באמצעות במשקל. חשוב לדעת שאכילת כמויות סבירות של לחם ביום לא רק שאינה משמינה אלא אף מסייעת בירידה ובשמירה על המשקל. האיסור לאכול לחם כחלק מתפריט דיאטה מבוסס על ההנחה השגויה שלחם משמין. למעשה, כמו בכל מזון הכל תלוי בכמויות !!! חשוב לי להדגיש שלא הלחם הוא המשמין בדיאטה אלא מה שמורחים עליו או אוכלים לידו. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
25/11/2009 | 10:59 | מאת: גלית
שלום לכם, אני נמצאת בחו"ל ואין פה לחם קל, האם יש אפשרות לעשות את הדיאטה בלי לחם קל ולהפחית בכמות הכריכים? אשמח לקבל מכם המלצה
30/12/2009 | 21:00 | מאת: חיוש
ניתן להחליף כל 2 פרוסות של לחם קל ב1 פרוסה רגילה ועדיף מחיטה מלאה. בהצלחה