שלום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/08/2009 | 20:59 | מאת: שני
שלום האם הקפיצה בחבל משפיעה על המחזור החודשי ומגבירה כאבים? תודה
02/09/2009 | 14:37 | מאת: עדי מילר
שלום למייטב ידיעתי לא צריך להיות קשר, בכל מקרה אם הכאבים מתגבים אני ממליצה לפנות לייעוץ אצל הרופא המטפל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי