רדוקטיל עבור BMI 25.5
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/08/2009 | 18:40 | מאת: תמי
שלום, יש לי קצת עודף משקל עם BMI 25.5 האם אני יכולה לקחת רדוקטיל ?
31/08/2009 | 14:21 | מאת: עדי מילר
שלום תמי ניתן לקחת רדוקטיל החל מ-bmi=27 בתוספת גורמי סיכון (יל"ד, סוכרת וכו'). בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי