שאלה דחופה בבקשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
5 ימים אכלתי ממש מעט ואתמול אכלתי המון וגם המון פחממות קמתי הבוקר נפוחה עם פנים נפוחות ועיניים קטנות כאילו בצקת בכול הגוף. ממה זה ואיך מעבירים את זה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילי אין כל סיבה לדאגה התפועה תחלוף עם החזרה לתפריט מאוזן. במידה והבצקות לא חולפות פני לרופא המשפחה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי