פורמולה לתנוקות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
גיסתי מאכילה תינוקות בת 7 שבועות בפורמולת ברלי- מי שעורה +חלב הומוגני+ סירופ תירס ( המלצה של סיינטולוגיה). האם יכול להגרם נזק לתנוקות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מרים בעיקרון בגיל זה מומלצת הנקה בלעדית או שימוש בתמ"ל ולא באף תוסף אחר אך איני מומחית לתזונת תינוקת, אני ממליצה לך לפנות לפורום העוסק בתינוקות. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי