ירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שמי חגית אניבת 35 שוקלת 63ק"ג גובה1.63 בעברי היסטוריה של דיאטות רבות וכיום לאחר שהעליתי 8ק"ג קשה לי לרדת התפריט שלי הוא בוקר-ביצה קשה+פריכית אורז, צהריים-מנת בשר+חציכוס אורז+סלק מבושל ,ביניים שזיף, ערב פרוסתלחם שיפון+טונה.לילה-5פריכיות אורז+2כפיותטחינה גולמית+2כפיותריבה+שזיף+קרטיב דיאט חלבי ברצונילדעתאיךאוכל להמנע מארוחות לילה גדולות ולאזן את זה במהלך היום ? לתשובתך אודה
שלום חגית כדי למנוע את ארוחות הלילה הגדולות אני ממליצה על הגדלת התפריט במהלך היום, עם דגש על אכילה כל 3-4 שעות. קיימת חשיבות רבה לאכילה מסודרת ומפוצלת במהלך היום בתוך חלוקה ל- 3 ארוחות עיקריות ו-2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. אכילה כל 3-4 שעות מונעת עייפות, משפרת זיכרון, מצמצמת חשק מוגבר למתוקים, מאפשרת פעילות רציפה של חילוף החומרים (כאשר אדם לא אוכל מספר שעות הדבר מתורגם כחוסר מזון והגוף מאט את קצב חילוף החומרים כמנגנון הישרדותי. לכן אי אכילה מאיטה את הירידה במשקל ולא מגבירה אותו, בניגוד לדעה הרווחת אצל רבים), מפחיתה את תחושת העצבנות, מונעת תחושת רעב לפני הארוחה הבאה ומעודדת "בזבוז" אנגיה. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
תודה רבה על התשובה המפורטת היא עזרה לי מאוד
היי חגית, אני עליתי 5 ק"ג ולא הצלחתי להוריד אותם. הדבר קרה בעקבות גילטי של תת פעילות בלוטת התריס.חלק מהתופעות הן העטה של קצב חילוף החומרים, עצירות, עייפות... ניגשתי לדיאטנית והיא המליצה לי לאכול כ 3-4 שעות ארוחות אשר מכילות דגנים מלאים. לחם מלא- 1 פרוסה, אורז מלא-חצי כוס,דגנים מלאים-חצי כוס, קוסקוס-חצי כוס....2 פרי ביום. 6 כוסות מיים. גבינות עד 5 % יוגורטים עד 1.5% הצלחתי להוריד את 5-ת הק"גרמים תוך 2 חודשים. בהצלחה לך!
תודה על תגובתך אשמח לדעת איזה תפריט אכלת דוגמא לתפריט ביום