שאלה לגבי ארוחת בוקר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2009 | 09:37 | מאת: נ.
שלום, הבעיה שלי כזאת ..כולם אומרים כמה שארוחת בוקר זה חשוב ,הבעיה היא שאף פעם אין לי תאבון , יש תחושת רעב קטנה , אבל בלי תאבון ובלי חשק לאכול , התאבון שלי בדרך כלל נפתח ב12 ואז אני אוכלת ארוחה בשרית (גם לא גדולה מדי) לפעמים בבוקר כשקצת נפתח התאבון אני אוכלת בננה , או שזיפים מיובשים ושותה מים. את יכולה להמליץ לי על משהו קל שאפשר לנסות לאכול.. או שפרי זה מספיק עד הצהריים תודה מראש
27/08/2009 | 10:43 | מאת: עדי מילר
שלום ארוחת בוקר חשובה להעביר את היום ביתר אנרגיה לאחר צום של לילה. ארוחת בוקר לפני היציאה מהבית ליום לימודים או עבודה כדאי שתהיה פשוטה, מהירה וכמובן אהובה... זה יכול להיות כריך או דגני בוקר העשירים בסיבים תזונתיים ומופחתים כל האפשר בסוכר עם חלב או יוגורט. במקרה שלך הייתי ממליצה להמשיך עם הפרי עם נסיון להוספת יוגורט ובימים "קשים" יותר שממש אין חשק לכלום תנסי לשתות משקה יוגורט (ניתן לקנות היום בכל השווקים בכל מיני טעמים). בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
27/08/2009 | 14:14 | מאת: נופר
אוקיי אני אנסה, תודה רבה! יום טוב
27/08/2009 | 14:14 | מאת: נופר
אוקיי אני אנסה, תודה רבה! יום טוב
27/08/2009 | 18:47 | מאת: עדי מילר
בהצלחה רבה :-) עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי