דיאטה אונליין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם הדיאטה באתר מותאמת גם למישהי שעוסקת בספורט ורוצה רק לצצמצם אחוזי שומן?
שלום שירי צייני בבקשה נתוני גיל, גובה ומשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי