אני ילד בן 13
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/08/2009 | 11:04 | מאת: א'
שלום אני ילד בן שלוש עשרה ואני שוקל 75 קילו והגובה שלי הוא 1.55. ציתי לדעת אם זה משקל גדול בשביל הגיל שלי ומה ה:BMI שלי. נא לענות לי המייל. תודה :ד"ר לוי
27/08/2009 | 09:03 | מאת: עדי מילר
שלום עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית או לגשת ישירות לאחות בקופ"ח, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי