תזונה נכונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום קוראים לי ילנה ואני בת 15,אני שוקלת 40 והגובה שלי הוא 1.54,כרגע אני לא ממש בדיאטה אלא פשוט מנסה לאכול נכון ולא להתפתות לדברים מתוקים או מלוחים ומשמינים, השאלה שלי היא כמה פעמים בשבוע אני צריכה ויכולה לאכול דברים מתוקים כמו שוקולד,גלידה חטיף מלוח כלשהוא מפני שכרגע אני נמנעת מזה לחלוטין כי אני מאוד מפחדת להשמין,הייתי פעם שמנה והורדתי 20 קילו אז לכן אני מפחדת לאכול דברים משמינים.
שלום ילנה ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים!!! ככלל אני ממליצה על תפריט יומי מאוזן, הכולל ארוחות מסודרות, שישמרו על רמת שובע סבירה לאורך היום, ובנוסף חשוב שהתפריט יכלול גם, בכמויות קטנות גם כמה קוביות שוקולד/ 2 וופלות/ שקחת במבה קטנה למשל, כדי למנוע את החשק שמצטבר ומתפרץ מאוחר יותר ללא שליטה. כלומר אין שום סיבה להימנע ממאכלים אלו לחלוטין, בטח לא בשלב השמירה על המשקל. אם תשמרי על כמויות נכונות אין שום סיבה שתעלי במשקל, להפך יהיה לך יותר קל לשמור על התוצאות לאורך זמן. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי