האם משקלי תקין? 48 קילו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/08/2009 | 15:09 | מאת: דנה
אני בת 25 משקלי 48 קילו וגובהי 157 ס"מ,מבנה גופי רזה, האם אני צריכה לרדת במשקל? בעבר שקלתי 41 קילו וכשהתחלתי לאכול בלילה המון בשרים ולאפות , עליתי בשנה 7 קילו אני בדיכאון וכבר הגעתי למצב של חולשה ודכאון כי אני חושבת שאני שמנה, ואני כבר כמעט לא אוכלת מהפחד להשמין ואני נשואה חודשיים ורוצה להכנס להריון, האם יש לך עצות בשבילי אני מדגמנת וכל חיי אני רזה ויפה ואם אני ישמין אני ישתגע.... פליז הלפ.....
26/08/2009 | 10:53 | מאת: עדי מילר
שלום דנה כעת משקלך נמצא בטווח התקין המינימלי, משמע שירידה במשקל תוביל אותך לתת משקל, עלי לציין שמשקלך בעבר היה מתחת לטווח התקין ולמעשה היית בתת משקל. למרות נתוני המשקל את מתארת פחד מעליה במשקל ודכאון ולכן לצערי מדובר בבעיה שלערכתי לא יכולה להיפטר דרך הפורום, כיוון שאני מתרשמת שמדובר בבעיה עמוקה יותר הקשורה לאכילה ודימוי גוף. עמותת שחף מפעילה קו מצוקה להפרעות אכילה את מוזמנת להתייעץ ולהעזר, הקו מופעל כל יום עד השעה 23 מס' : 08-9357035 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי