כנסי בבקשה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/08/2009 | 16:02 | מאת: הראל
אני בן16וחצי. המשקל שלי הוא 56וחצי והגובה שלי הוא 72וחצי. 1.המשקל שלי תקין או שאני צריך לעלות או לרדת?
23/08/2009 | 21:55 | מאת: עדי מילר
שלום הראל עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית או לגשת לאחות קופת חולים, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי