עזרה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני גובה 72וחצי והמשקל שלי הוא 56וחצי. העים זה תקין?
שלום הראל ציין בבקשה את גילך בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
שלום הראל ציין בבקשה את גילך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי