אני שמן?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/08/2009 | 09:57 | מאת: רון
אני מרגיש שמן...ושאני מיסתקל במראה אני רואה בן אדם מלא הלכתי לאמא שלי והיא אמרה שאני ממש לא שמן....ואז גם דודה שלי אמרה ובני דודוים שלי אמרו לי....אבל אני לא מקשיב להם הלכתי עוד פעם לאימי ואז אמרתי לה שאני רוצה לעשות דיאטה והיא אמרה שאני ממש ממש לא שמן ושאני היתחרפנתי לגמרי...אז היא אמרה שאני ישלח לפה את הגובהה והמישקל ואתם תגידו לי אם אני שמן או לא.. אז ככה: גובהה:1.55 מישקל:42.5 גיל:12 עוד שלושה חודשים 13
23/08/2009 | 11:33 | מאת: עדי מילר
שלום רון עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית או לגשת לאחות קופת חולים, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
23/08/2009 | 12:16 | מאת: רון
אני בדקתי אני בתת מישקל של קילו נקודה 9
23/08/2009 | 12:16 | מאת: רון
אני בדקתי אני בתת מישקל של קילו נקודה 9