דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/08/2009 | 16:41 | מאת: לנה
אני רוצה לעשות דיאטה לא יודעת ממה להתחיל
23/08/2009 | 11:25 | מאת: עדי מילר
שלום לנה את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל וכמובן ייעוץ ותמיכה. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי