בעיית ישבן ושוקי הרגל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד היי שמי אור. אני בת 41 ואני שוקלת 56 לאחר דיאטה במשך חמישה חודשים בערף. הגוף שלי בנוי היטב אך יש לי בעייה אחת - הירכיים שלי (השוקיים של הרגלים באיזור הישבן ), יש לי שם שומן מדלדל כזה, ואני ממש רוצה להיפטר ממנו- אילו תרגילים יועילו לי בהורדת השומן הזה ולהצרת היקפי הישבן שלי? בתודה רבה. אור.
שלום אור צייני בבקשה את הגובה שלך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
בס"ד גובהי הוא 165 בערך.
שלום אור ראשית עלי לציין שמשקלך נמצא בטווח התקין התחתון ולכן אני ממליצה ל"טפל" בשומן המדלדל רק באמצעות פע"ג, כיוון שאיני מומחית בספורט אני ממליצה לך לפנות לפורום "אימון, כושר גופני ותזונה" ולשאול את המומחים שם. עלי להוסיף כי הרבה פעמים לאחר ירידה משמעותית במשקל (בעיקר שהירידה נעשת באופן מהיר ולא הדרגתי) נשארים עודפי עור. פע"ג עשוייה לסייע אך לצערי, לא להרחיקם לגמרי, זאת ניתן לעשות רק ע"י התערבות כירוגית. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי