דיאטה בכדורים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 16 שוקלת 65 והגובה שלי הוא 1.62 כשאני מנסה דיאטות זה אף פעם לא מצליח לי, וכשאני לא מנסה המשקל שלי נע בין 62 ל66 (יכול להיות יום אחד 63 ויום אחרי 66) רציתי לדעת אם זה מסוכן לקחת כדורים (למשל כמו כאן-http://www.mishkal.com/%E3%E9%E0%E8%E4_%EC%F0%E5%F2%F8?id=130 -2&Uid=130-6948969-584208 ) או שזה מומלץ
אם זה לא טוב אז יש לי עוד שאלה- האם מוכרים בסופר פארם כדורי הרזיה ללא מרשם רופא? אני מתביישת ללכת לרופא ולבקש מרשם..
שלום יעל אני ממליצה לך בחום לא להתחיל כלל עם הכדורים המשלשלים משתי סיבות עיקריות: 1. כדורים משלשלים ממכרים ובעצם שימוש בהם גורם בסופו של דבר למעי שלנו להיות עצל ותלותי. 2. הם כלל לא בעלי השפעה על תהליך ההרזיה כיוון שהם עובדים במעי הגס (תהליך העיכול מתבצע בקיבה ובמעי הדק). כדורי הרזיה לא ניתן לקנות ללא מרשם רופא אך קימיים בבתי המרקחת כל מיני תוספי תזונה ה"מיועדים" לתהליך ההרזיה. חשוב שתדעי שאין נוסחת קסמים ולכן המלצתי היא שילוב של תזונה מאוזנת ופע"ג ללא כל מיני תוספים, בטח ובטח שבגילך הצעיר. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי