ילד בן שנה מאוד רזה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני אמא לילד בן שנה בדיוק ששוקל 8 קילו וגובה 70 סמ. הוא כמובן לא מופיע בעקומות גדילה של טיפת חלב. בעיקרון הוא ילד מאוד פעיל ושמח אבל לא כל כך אוהב לאכול. בהתייעצות עם הרופא ילדים קיבלתי הנחיה לתת לו הרבה גלידה ובזה נגמר הסיפור. אני עדיין מוטרדת ושואלת אם אין צורך בבדיקות כלשהן והאם יש טיפים אחרים שיכולים לעזור.
בנוסף עשיתי לו בדיקות דם והוא גם אנמי.. יצא 9.9 בבדיקה לברזל.
שלום ורד ראשית יש לשלול בעיה אורגנית המובילה למשקל הנמוך. בכל מקרה אני ממליצה לך לבקש הפנייה מהרופא המטפל לדיאטנית המומחית לתזונת ילדים בכדי לקבל הדרכה אישית וכמובן להיות במעקב צמוד לגבי העליה במשקל של בנך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי