שאלה לגבי בתי בת 7.5
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בתי בת 7.5 גובה - 1.26 משקל - 33 האם זה נורמלי? הילדה דיי שמנמונת אני שומרת על "דיאטה"קלה איתה. יש לנו נטייה לעודף משקל במשפחה . אודה לך על התשובה.
שלום חווי עקב גילה הצעיר של ביתך עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין או שמדובר בעודף משקל. בכל מקרה לא הייתי ממליצה על דיאטה אלה על הרגלי תוזנה נכונים ופעילות גופנית. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי