חלב סויה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/08/2009 | 10:23 | מאת: לילי
שלום רב אני בת 62 .סוכרתית מאוזנת בעזרת כדורים. האם מותר לי לשתות חלב סויה במתיקות מופחתת? ובאיזו כמות . תודה
20/08/2009 | 10:58 | מאת: עדי מילר
שלום לילי אם החלב לא ממותק בהחלט לשתות אותו כתחליף לחלב פרה. לגבי הכמות, אפשר בדר"כ לשלב כמות של כוס ואף יותר כתחליף למזון אחר מהקבוצה שלו (לדוגמא: מעדן דיאט). בכל מקרה עלייך להתייעץ על כך עם הדיאטנית שלך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי