האם אני בדרך הנכונה?!!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום המשקל שלי 64 והגובה 158 התחלתי בדיאטה והיא : בוקר: 2 פרוסות לחם קל מקמח מלא ושיפון מלא. בינים : סלט ארוחת צהרים : מה שנמצא( עוף/ בשר / אורז) ערב: סלט ובמשך היוןם אני שותה 2 ליטר מים ועושה ספורט ( הליכה מהירה) 45 דקות 3 פעמים בשבוע. כמה אני צריכה לרדת בכדי להיות במשקל מתאים לגובה שלי? והאם התוכנית הזאת מתאימה?? תודה מראש
שלום צייני בבקשה את גילך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
בת 24 ואמא לשני ילדים 3 שנים ושנה אחת