תזונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2009 | 15:22 | מאת: אמא
בני בן 4 וחצי חודשים לפי הנחיות של משרד הבריאות אני אמורה להתחיל בטעימות,באיזה ירק מומלץ להתחיל האם מותר לעשות כמה ירקות יחד? האם ניתן לתבלן כמו למשל אבקת מרק עוף או קוביות של קנור?הולכת לאיבוד כבר,כל אחד אומר משהו אחר גם בטיפת חלב.סומכת על אתר הנ"ל, אולי סוף סוף אקבל תשובה כמו שצריך. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
18/08/2009 | 12:22 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית עלי לציין שאיני מומחית בתזונת תינוקות. מומלץ להתחיל בירק בודד כל פעם בכדי לזהות תגובה אלרגית, כמו כן מאותה הסיבה מומלץ להתחיל עם הירקות הכי פחות אלרגניים כגון: קישוא וגזר. בהחלט לא מומלץ לתבל את הירקות באבקות מרק לסוגיהן. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי