השמנה מהירה בגיל 31
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני בת 31, עד לאחרונה שקלתי 48 קילו ועכשיו במהלך כחודשיים הגעתי ל 52, 2 קילו מהם בשבועיים. מה יכול להסביר את ההשמנה המהירה (אני מטר ו-44 סנטימטר בגובה) תודה
?
שלום אור לא ציינת האם חל שינויי כלשהו באורח החיים שלך בתקופה זו כגון: שינוי אכילה, פע"ג, טיפול תרופתי וכו'... כל אלה ונוספים עשויים להשפיע על המשקל. באופן כללי החל מגיל 30 מואט קצב חילוף החומרים בגוף האישה אך בדר"כ ההשלכות באות לידי ביטוי רק לקראת גיל 40. אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לשלול בעיה בריאותית כגון: בבלוטת התריס (תת פעילות בדר"כ מובילה לעליה במשקל ללא כל שינוי תזונתי), שחלות פולציסטיות וכו'... ולבקש הפנייה לדיאטנית קלינית לצורך עזרה בבלימת העליה במשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי