בהמשך לשאלה גודל הקיבה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
תאורטית אם למשל אדם א' אוכל הרבה מאוד פריכיות אורז וירקות, ואדם ב' אוכל הרבה מאוד שוקולד- למי נפח הקיבה יהיה גדול יותר? האם האדם שאוכל שוקולד בטנו תהיה שטוחה אך שומנית? ובטנו של אדם א' תהיה נפוחה אך מוצקה? תודה מראש
שלום רוני יש הבדל בין נפח קיבה לנפח הבטן, כך לדוגמא לאדם יכולה להיות קיבה "נפוחה" עקב אכילת כמויות גדולות של ירקות, פריכיות ועוד מאכלים דיאטטים ויחד עם זאת בטן מוצקה ושטוחה עקב משקל נמוך ושרירי בטן. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי