דיאטה קטלנית!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2009 | 01:10 | מאת: רינת
אני ילדה בת 10 ואני שוקלת 39 האים זה טוב
11/08/2009 | 16:50 | מאת: עדי מילר
שלום רינת עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטייה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי