שאלת קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/08/2009 | 10:28 | מאת: ט
אשמח אם תוכלו לענות לי כמה קלוריות יש בכוס של מג'דרה ביתית. המג'דרה מכילה: 2.5 כוסות אורז אדום מלא לפני בישול , 1 ורבע כוסות עדשים לפני בישול , הכנה ללא טיפת שמן. תודה
09/08/2009 | 12:42 | מאת: עדי מילר
שלום כ-150 קק"ל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי