דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/08/2009 | 21:44 | מאת: דנה
שמי דנה אני בת 34 שוקלת 61.5 ק"ג גובה 1.65,לפני כחודשוחצי התחלתי דיאטהוירדתי עד כה 2.5 ק"ג רציתי לדעת האם קצב הירידה תקין והאם אני אוכלת לדעתך תפריט שמעודד ירידהבמשקל בוקר-סלט +ביצה/חביתה ללא שמן, ביניים-ירק,צהריים-כוס אורז+ירקות מבושלים+חזה עוף ביניים-שזיף,ערב-טונה במים+כוס אורז+סלט, לילה-2 פריכיות אורז+כף טחינה+כף חמוציות+חציתפוח אשמח לשמוע את דעתך המקצועית ועצות לשיפור תודה
09/08/2009 | 12:41 | מאת: עדי מילר
שלום דנה ראשית עלי לציין שמשקלך נמצא בטווח התקין. ההמלצה היא לירידה של כ-0.5 ק"ג עד 1 ק"ג בשבוע, אך כיוון שאצלך מדובר בירידה במשקל למטרת אסטטית בלבד לא ההייתי ממליצה לעבור את החצי ק"ג בשבוע. ביחס לדיאטה על פיה את אוכלת- זה נשמע לי קיצוני ואכן הגוף מתנגד. כשאוכלים מעט מדי הגוף חש בסטרס, במתח. יש מצב שהוא אינו יודע מתי ואם תבוא הארוחה הבאה והאם היא תכלול מספיק אנרגיה. לכן, הוא חוסך בהוצאות האנרגיה. בין שאר ה"חסכונות" יש חיסכון בשריפת שומנים. לכן יש האטה בירידה במשקל. פרט לכך ישנן עוד סיבות רבות למה דיאטות שמכילות מעט מדי קלוריות אינן מומלצות. בין השאר בגלל שלא ניתן להתמיד בהן לאורך הזמן הדרוש ואחרי כן יש כמיהה לאכול הרבה ובעיקר מהמזונות שאוהבים ונמנענו מהם. כך קורה שבסיום ה"דיאטה" יש אכילה מופרזת ועלייה חזרה במשקל. מאוד מומלץ שתשני את צורת האכילה שלך ועשי זאת בצורה מבוקרת עם ליווי תזונתי מקצועי מתאים. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי