גודל הקיבה;
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/08/2009 | 10:25 | מאת: אוריה
שלום, רציתי לדעת מה קובע את גודלה של הקיבה, מס' הקלריות שאנו אוכלים, או כמות המזון שאנו מכניסים.. כוונתי היא של מי הקיבה תיהיה גדולה יותר לבן אדם שאוכל 3 חבילות שוקולד ביום וצורך כמות מסויימת של קלוריות או לבן אדם שצורך את אותו כמות הקלוריות אבל מהרבה ירקות.. ודברים אחרים. השאלה מופנת אך ורק לדעת מה קובע גודל הקיבה אני ממש לא מתכוונת לאכול כך או כך, חח תודה מראש אורי(:
09/08/2009 | 12:32 | מאת: עדי מילר
שלום אוריה ראשית יש לדעת כי הקיבה הינה שריר ולכן היא יכולה לשנות את גדולה בהתאם למזון שאנו אוכלים. מה שקובע את גודל הקיבה זה לא הכמות ולא הקלוריות אלא נפח המזון. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי