דיאטה בהריון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/08/2009 | 10:14 | מאת: ג'ני
אני התחלתי דיאטה והצלחתי להוריד בעזרתה כ6 קילו זאת דיאטה לא כשה ומאוזנת (של שומרי משקל) כעט התברר לי שאני בהריון השאילה שלי האים אני יכולה להמשיך בדיאטה ואם לא איך אני יכולה להצליח לא להשמין . זה מאוד חשוב לי כי בהריון ראשון שלי השמנתי ב30 קילו שלא הצלחתי להוריד עד הסוף עד היום (הבת שלי כבר בת 6 באוגוסט) תודה מראש
09/08/2009 | 12:30 | מאת: עדי מילר
שלום ג'ני ראשית המון מזל טוב. ככלל יש להימנע ממצב של רעב ומדיאטות הרזיה בזמן ההריון.דיאטות רזון לא מאוזנות עלולות לפגוע בעובר ואף להגדיל את הסיכון למומים מולדים ופגמים בהתפתחות. אך יחד עם זאת גם חשוב לשמור על עליה מומלצת בזמן ההריון כ-12 ק"ג, בכדי לעשות זאת אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית לשם ביצוע מעקב אחרי תוספת המשקל,וקבלת הדרכה לגבי תזונה נכונה במהלך ההריון. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי