רוצה מאד לרזות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/08/2009 | 14:17 | מאת: ריקי
בס"ד שלום אני בת 52 ועשיתי הרבה דיאטת בחיי משקלי 70 קילו גובהי 162 ואיני מצליחה לרזות בשום צורה איזו צורת דיאטה מתאימה לי? וכיצד אוכל להרזות אשמח להכוונה, יעוץ וטיפים
06/08/2009 | 16:55 | מאת: עדי מילר
שלום ריקי את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי