תאי שומן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מנסה להיפתר מהשומן אך לא ממש מצליחה. משקלי הוא 65 קג וגובהי 164 , אוכלת מאוזן לאחרונה התחלתי להתאמן במשקולות עלמנת לחטב את האזורים המדוללים בגופי. במבט אני נראית יותר ממשקלי זרועות הידים שלי רחבות מאוד, וגם ירכיי . השאלה היא האם בכלל אפשר להוריד את השומן סביב הזרועות הרפוי,? אם כן מה עליי לעשות, כבר שבועיים התחלתי עם מסה די קטנה של 4 קג עבודה על כל שרירי הגוף . אני מאוד רוצה להוריד ממשקלי 12 קג .. האם ניתן להרוס את התאי השומן ללא התערבות כירוגית? תודה..
שלום שרית לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא שתמשיכי בשילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. לשאלתך, לא ניתן להרוס את תאי השומן ללא התערבות כירוגית אך בתהליך ההרזיה תאי השומן מתרוקנים ונפחם כמובן קטן. בהצלחה רבה בהמשך, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
תודה על תשובתך..