שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 13,הגובה שלי הוא 1.53,ואני לא יגבה יותר או יתפתח יותר [את זה רופא קבע] לפני 4 חודשים התחלתי דיאטה,וירדתי ביינתים 12 קילו,ועכשיו אני שוקלת פחות או יותר 50,הבעיה שכבר יחסית הרבה זמן אני לא רואה שינוי במשקל,קורה שאני עולה קילו,או יורדת קילו,אבל לא משהו רציני... אני עושה 3 פעמים בשבוע כושר במשך שעה,אני אוכלת מסודר,אוכלת פירות וירקות ולפי מה שבדקתי באינטרנט אני אוכלת פחות מ-1000 קלוריות ביום... אני רוצה לדעת אם אני ימשיך לרדת במשקל?,כמה אני בערך ישקול עוד חודש ועוד חודשים?,ומה ההגדרה שלי עכשיו-רגילה,רזה,מלאה?
כמה אני צריכה לשקול?
שלום ריקי קראי את התשובה שכתבתי לך למטה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי