מדוכאת ומתביישת!! נא לעזור
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2009 | 04:53 | מאת: למר
תחילה, אני מודה לאוזן הקשבת שלכם. קוראים לי למר ,אני אחות שעובדת בבית חולים בילינסון ,תוך כדי עבודה בבית אבות אחר. לפני כ 6 חודשים התחלתי לעבוד בטירוף,עשיתי משמרת בוקר וערב ביחד והייתי חוזרת יום למחרת לבוקר ערב, פעמים בוקר לילה ולחזור למשמרת ערב, דבר שמשמעותו לאכול במשמרת יחד עם הצוות, ללכת הביתה גם לאכול, לישון,להתעורר וגם לאכול. שקלתי 57 קילו,יש לציין שהגובה שלי 170! תוך 6 חודשים אני העליתי במשקלי ללא התייחסותף,אני שוקלת כרגע 72! אני מאוד מדוכאת היה לי גוף כל כך יפה,כל האנשים סביבי מעירים לי על זה שהשמנתי,כרגע התחלתי דיאטה,אני עושה גם פעילות גופנית בעיקר הליכה, אך ברצוני לשאול מה הדיטה המתאימה בשבילי??? איזה פעילות גופנית יש לעשות ובאיזה תדירות?? מה עם סיבים??? אנא עזרו לי .
02/08/2009 | 11:41 | מאת: עדי מילר
שלום למר קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך...אך לצערי אין באפשרותי לייעץ לך מהי הדיאטה המתאימה עבורך דרך פורום זה, כיוון שבנית תוכנית דיאטה דורשת פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בכלליות אני ממליצה על תזונה מאוזנת בשילוב פע"ג כחלק משגרת היומיום. את כמובן מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי