אכילת לחם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם אכילת לחם מלא היא טובה להרזיה? אם כן, כמה פעמים בשבוע צריך לאכול אותוובאיזו כמות?
שלום אושרית אכילת כמויות סבירות של לחם ביום לא רק שאינה משמינה אלא אף מסייעת בירידה ובשמירה על המשקל. האיסור לאכול לחם כחלק מתפריט דיאטה מבוסס על ההנחה השגויה שלחם משמין. למעשה, כמו בכל מזון הכל תלוי בכמויות !!! חשוב לי להדגיש שלא הלחם הוא המשמין בדיאטה אלא מה שמורחים עליו או אוכלים לידו. לגבי הכמויות הרצויות, אפשר ואף רצוי לאכול לחם כל יום, לגבי כמה בכל יום???זה הכל תלוי בשאר המזונות שהינך צורכת ביום... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי