תרופת אקומפליה להרזייה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/08/2009 | 15:55 | מאת: אריק
האם ניתן להשתמש בתרופה הנ"ל ? היכן התרופה נמכרת בארץ ?
לקריאה נוספת והעמקה
02/08/2009 | 10:24 | מאת: עדי מילר
שלום אריק לאור תופעות הלוואי של התרופה היא ירדה מהמדפים כך שלא ניתן לקנות ו/או להשתמש בה. תרופות הרזיה שנמכרות בארץ עם מרשם רופא כמובן הינן רדוקטיל וקסניקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי