עליית משקל בהריון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בוקר טוב, אני בהרון בשבוע 19 +3 . משקל התחלתי לפני ההריון היה 47 וגובהי הינו 1.56 . היום אני שוקלת כבר 53 ק"ג. אבקש לדעת מה המשקל המומלץ לשבוע זה והאם עליתי יותר מדי. מה ההמלצה עבורי לעליית משקל עד סוף ההריון תודה
שלום טליה ראשית מזל טוב :-) העלייה המומלצת במשקל נעה בין 8-12 ק"ג, כאשר מרבית העלייה חלה בשליש השני והשלישי של ההיריון, אז צפויה עלייה של 1-1.5 ק"ג בחודש. משקל התינוק - כ-3.5 ק"ג משקל הרחם - כ-1 ק"ג משקל השיליה - כ-0.75 ק"ג מי השפיר - כ- 1 ק"ג הגדלת נפח הדם - כ-1.5 ק"ג אגירת נוזלים - כ-1 ק"ג גדילת החזה - כ-0.5 ק"ג רקמת שומן - כ-0.5 ק"ג _______________________ סה"כ - כ-10 ק"ג אין לך מה לדאוג לגבי העליה שלך במשקל אך בכל מקרה אני ממליצה לך להתייעץ עם אחות הריון בנושא. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי