שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/07/2009 | 22:04 | מאת: אני
הייתי שמחה לדעת כמה קלוריות יש בחצי מנה בערך של מוקפץ עם דג סלומון של המסעדה "פרימור" באשדוד.. (מהדג אכלתי חתיכה וחצי) וכמה קלוריות יש בשתי סנדוויצים מלחם לבן באחד היה כפית סלט חצילים במיונז וביצה קשה ובשני היה חצי כפית מיונז וחצי כפית סלט חצילים במיונז וכמה קלוריות יש ב3 וחצי בערך של קרונפלקס טבעות דגנים בדבש (שיבול שועל,תירס וחיטה) של שפע שוק.. תודה מראש ... (:
02/08/2009 | 09:55 | מאת: עדי מילר
שלום לצערי איני מכירה את מסעדת "פרימור" ולכן אין לי מידע לגבי גודל המנה וצורת הכנת המנה ומכאן שאני רק יכולה להעריך את כמות הקלוריות, מנת דג סלומון מאודה כ-250 קק"ל, מוקפץ מאוד תלוי בסוג הירקות ומעבר לכך האם הכיל נודלס או לא יכול לנוע מ- 80 קק"ל עד ל-300 קק"ל למנה. פרוסת לחם לבן כ-75 קק"ל, ביצה קשה כ-80 קק"ל, כפית סלט חצילים במיונז כ-40 קק"ל. כוס פלסטיק של קורנפלקס (כ-30גרם) יכול לנוע מ-80 קק"ל ועד 140 קק"ל תלוי בסוג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי