אובדת עצות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/07/2009 | 10:03 | מאת: שלומית
שלום לכולם, הנני אמא לילדה בת 13 די מפותחת לגילה גובה 1.68 ומשקל 74 ק"ג כמו כן יש לה נטייה רבה להשמנה ( די תורשתי) כבר ניסנו בעבר דיאטנית ילדים שהצליחה להשליל ממנה 5 ק"ג ב 4 חודשים מה שגרם לה להתיאש מן הסתם. כמו כן רשמתי אותה לשומרי משקל ושם היא השילה 6.5 ק"ג בשלושה חודשים ואח"כ העלתה 10 ק"ג. ראוי לציין שאין לה בעיית שתייה של מים במהלך היום אך יש לה בעיה לבצע פעילות גופנית בצורה מתמידה ( הליכה 40 דקות לפחות 4 פעמים בשבוע) יש לציין שבבדיקות דם שערכנו לפני כשבועיים נמצא כי יש לה כולסטרול מאוד גבוה וגם שומנים בדם מעל הממוצע , אפשר לומר שהיא די מתוסכלת מהמצב מכיוון שהיא נמצאת בגיל שמתחילים לשים לב למראה החיצוני והיא ממש לא מרוצה ממה שהיא רואה. האם ישנה תרופה כלשהי על בסיס טבעי שיכולה לסייע להוריד במשקל בצורה מואצת לפחות את ה 5-7 ק"ג הראשונים שישלו במשך חודש על מנת שידרבנו אותה להמשיך עם אכילה נכונה ופעילות גופנית. האם השימוש בקריאטין יכול לעזור במצב שלה? אם כן באיזה מינון ? ואם לא האם יש משהו אחר שיכול לזרז את קצב ההורדה במשקל לפחות את " הפוש" הראשוני. ממתינה לתשובתכם באופן בהול..
28/07/2009 | 16:14 | מאת: NO DIET MAN
אמא יקרה, לביתך אין נטיה להשמנה. חפשי את התשובה בכיוון הריגשי ולא בהוראות חיצוניות כמו דיאטה ותפריטים. השמנה נגרמת מאכילת יתר (אכילה מעבר לצרכי הגוף) ולא בגלל סוג האוכל או סיבות תורשתיות. כפי שראית כבר, דיאטה לא פתרה את הבעיה ולעולם לא תפתור אותה כי היא מנסה לטפל רק בסימפטום עצמו. עיזרי לביתך למצוא את הסיבות לאכילת היתר ולא באיך להגביל וליצור חסך שרק יחמיר את הבעיה כפי שעושה דיאטה (כל דיאטה). בהצלחה! [email protected]
29/07/2009 | 15:01 | מאת: חסוי
שלום אני בן 14 ושוקל 76 וגובהה 1.55 אני עברתי אוליי איזה 5 דיאטות עד עכשיו.. אני לא יכול לרדת אני מתגרה כל כך מהר ואני לא יכול להתאפק.. אני ירדתי בדיאטה האחרונה שלי 10 קילו.. אני כבר אוליי חצי שנה שוקל את אותו המשקל 76 ואני ממש לא אוהב את המשקל ההזה!!! אשמח אם אתם תענו במהירות איך לא להתגרות.
29/07/2009 | 16:58 | מאת: עדי מילר
שלום קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך ולרצונך העז לרדת במשקל. קודם כל הרשה לי לספר לך, שאת התופעה שאתה מתאר חווים כ-95% מהאנשים שיורדים במשקל. החלק, אולי היותר קשה בתהליך הוא שמירה על התוצאות. דרך טובה להבטיח, או לעלות את סיכויי השמירה על המשקל לאחר הירידה, היא לבחור בתכנית אכילה להרזיה, שהינה מתונה, מתאימה לסדר יומך באופן אישי, שכוללת את כל רכיבי התזונה ומשלבת מזון מגוון בתפריט, כולל מאכלים שהם אולי עתירי קלוריות, אך מאוד אהובים עלייך. בצורה כזו תוכל להתמיד בצורת האכילה החדשה כל הזמן. כלומר, גם לאחר שתסיים להשיל את הקילוגרמים המיותרים, תמשיך לאכול באותה דרך וכך תמנע את הלופ. ממליצה בחום לעבור את התהליך במסגרת בה תקבל תמיכה וליווי מקצועי. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי