אורח חיים בריא.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני נערה בת 16. משקלי וגובהי תקינים לגילי.. בעברי היתי שמנה מאוד ואני לאחר דיאטה ומעוניינת לשמור על משקלי ולהנל אורח חיים בריא ומזין. רציתי לדעת האם יש אפשרות לאכול ירקות חופשי במהלך היום והאם את כל הירקות? לא מדובר על ירק פה ירק שם.. מדובר על כמות ירקות נכבדת בכל ארוחה ובינהם.. האם זה אפשרי ללא עליה במשקל או בעיה אחרת. הירקות שאני אוכלת בעיקר הם פלפל אדום,מלפפונים, עגבניות, גזר [אניי יודעת שמכיל הרבה סוכרים אז לא יותר מ2 ביום], פטריות, כישוא, כרוב[לפחות שליש ביום], כרובית, ברוקלי, תחתיות ארטישוק בעקרון זה רב הירקות שאני אוכלת ללא הגבלה, האם כדי לי להגביל ירק מסוים או את כולם? מעוניינת לשמוע חוות דעת, תודה(:
שלום אור ניתן לאכול ירקות חופשי, יש לשים לב לגבי גזר, סלק, כרישה ובצל. אני מקווה שהכמות הגדולה של הירקות לא באה על חשבון מוצרי מזון אחרים. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי