לחם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/07/2009 | 15:48 | מאת: אורן
הלחם שחולי צאליאק אוכלים עשויי ממה???
29/07/2009 | 16:44 | מאת: עדי מילר
שלום אורן ישנם סוגים שונים של לחמים ללא גולטן, חלקם עשויים מקמח תירס, סויה, קמח חומוס וכו'... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי