מיואשת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לפני כחודשיים ערכתי בדיקת צואה לקנדידה וגילתי שיש לי ברמה בינונית - אני מקבלת תוספי תזונה שונים אך לא מצליחה להתמיד , עליי לחזור בעוד כחודש לנוטורופתית כדי לדעת מה השתנה ואין דבר אחד שהשתנה , יש מס' ימים ברצף שאכלתי דברי מתיקה ואפילו שמרים .. זה קשה ואין לי מושג מה לומר לה בפגישה הבאה ובנוסף לזה אני סובלת מהשמנת יתר (BMI - 48.2) וגם מריח פה שהעליתי את זה בפגישה והיא חזרה ואמרה שזה הפתרון לבעיה - התוספי מזון והתזונה הנכונה .. מה אפשר לעשות? אני רק בת 19 וזה פשוט עולה לי ביוקר עד איבוד מקום עבודה .. :(( תודה ויום טוב
שלום מוריה קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך...לצערי אין לי אפשרות לעזור לך דרך פורום זה. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית שתעזור לך לבנות תפריט המתאים לסדר יומך, לבעית הקנדידה ויחד עם זאת לטפל בבעית ההשמנה. בהצלחה רבה ואל יייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי