שאלה דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/07/2009 | 12:30 | מאת: מירית
שלום גובהי 1.60 סיימתי טירונות בדיוק לפני חודש ושקלתי 48 ק"ג. היום נשקלתי ואני שוקלת 55! אותו משקל ושתי השקילות היו בבוקר. כלומר עליתי בחודש הזה 7 קילו. האם ניתן להוריד בחודש-חודשיים חזרה? הגיוני לרדת מהר כמו שעליתי כול כך מהר? מה את מציעה? תודה מירית
26/07/2009 | 11:19 | מאת: עדי מילר
שלום מירית ראשית עלי לציין שמשקלך ההתחלתי היה מתחת לטווח התקין ולכן אין שום סיבה להוריד את כל מה שעלית בטירונות, כעת משקלך נמצא בטווח התקין התחתון. תופעת העליה במשקל במהלך הטירונות שכיחה בקרב בנות, בדר"כ המשקל מתאזן עם סיום הטירונות ולכן אני מציעה לאכול מאוזן ומגוון ולתת למשקל להתייצב לבדו, ללא דיאטה. ככלל לא מומלץ לרדת במשקל מהר ולמעשה רצוי לרדת לא יותר מ-0.5 ק"ג בשבוע כאשר מדובר בירידה במשקל לשם האסטטיקה בלבד. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי