דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב הייתי שוקלת 90 קילו על 1.57 כבר 6 חודשים אני בדיאטה ובשבוע האחרון הייתי בדיכאון קשה מאוד לא ידעתי מה לעשות ואכלתי כול השבוע הכול מהכול.לא יכלתי להפסיק ממש אכלתי כמו מטורפת והרגשתי שאים לא הייתי אוכלת הייתי מיתעלפת אל בטוח אז עכשיו הכול בסדר חזרתי לשיגרה היום אני שוקלת 65 קילו ונישאר לי להוריד עוד האים יכול להיות שאני לא יוריד עכשיו ביגלל שאכלתי כמו מטורפת כול השבוע ???
שלום ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים !!! אין לך מה לחשוש ברגע שתחזרי לתלם המשקל ימשיך לרדת... יחד עם זאת שווה לבדוק מדוע הגעת לשבוע מסוג זה??? האם מספר הקלוריות שהינך נוהגת לאכול מצומצם מדי או שהינך נמנעת ממאכלים אהובים... ממליצה בחום לבדוק כדי למנוע משבועות מסוג זה יחזרו על עצמם. בהצלחה רבה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי