כנסו-עזרה בקשר לדיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/07/2009 | 02:18 | מאת: בתאל
היי , אני בת 17 ואני שוקלת 115 קילו , כבר שבוע שאני עושה דיאטה וצוברת כל יום 557 קלוריות ועושה ספורט 40 דקות כל יום . השאלה שלי היא תוך כמה זמן בערך אם אני אמשיך ככה אוכל לרדת בערך 60 קילו תודה , עדי
22/07/2009 | 16:09 | מאת: רות
למה הכוונה שאת צוברת 557 קל'?
22/07/2009 | 17:05 | מאת: עדי מילר
שלום בתאל לצערי אין לי תשובה חד משמעית עבורך, אך אני בהחלט יכולה להגיד שאיזון אנרגטי בין הכנסת האנרגיה לגוף לעומת הוצאת האנרגיה בגוף קובע אם נשמין, נרזה או נישאר על אותו משקל. ברגע שאנו יוצרים מאזן שלילי בו ההוצאה גבוהה יותר מההכנסה אנו נפחית במשקל כלומר מאזן שלילי הכרחי לתהליך הרזיה. בנוסף, אני ממליצה להעזר בדיאטנית קלינית לצורך הדרכה וליווי צמוד בתהליך ההרזיה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי